2015. augusztus 30., vasárnap

Üdvözlet


Hola, kedves Ismeretlen!

Először is, szeretnélek üdvözölni az újonnan megnyílt blogomon!
Miután a nyár végeztével egy számomra nagyon fontos és szeretett blogomon, a Signs of Life-on is befejeztem egy történetet, úgy éreztem, folytatnom kell az írást, mert ebben leltem meg a lelki békémet, a megnyugvást, a teljes kitárulkozást. Amikor a Gone too soon ötlete megfogalmazódott bennem, már tudtam is, ezt mindenképp papírra kell vetnem és megmutatnom Nektek. 
Így született hát meg ez az oldal, ahol szeptember 12-én felkerül egy új történet prológusa, és remélem, hogy Ti is legalább akkora izgalommal várjátok majd, mint amivel én is teszem, hogy végre rákattinthassak a "közzététel" gombra.


A történetet egy olyan szám ihlette, amely átsegített az élet nehézségein, megmutatta, hogy ne csak a hibákat és a rosszat nézzem a dolgokban, hanem megpillanthassam a sok szépet és jót, amit ez a gyönyörű világ tartogat számomra. 

Őszintén remélem, hogy ezen a blogon is olyan kitartóan és hűségesen velem maradtok, mint a Signs of Life-on! Köszönöm Nektek azt a sok erőt és örömöt, amit adtok nekem!

Szeretlek Titeket,
Adriana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése